הדרכת ואימון עובדי שימור לקוחות ותמיכה 

קורסים וסדנאות שימור לקוחות 

עובדי שימור לקוחות ותמיכה באים במגע יום יומי עם הלקוחות. בעבודתם נדרשים ידע ומיומנויות בתחומים מקצועיים ובין אישיים מיומנויות שרות לקוחות ועוד. לעבודתם יש השפעה רבה על תדמית הארגון בעיני הלקוחות ונאמנותם ולמידת מקצועיותם יש השפעה על שימור הלקוחות לאורך זמן וגם על המכירה והגדלת מאגר הלקוחות. להגברת המקצועיות העובדים ושיפור תהליכי השימור אנו מציעים את שירותינו בייעוץ הדרכה קורסים וסדנאות שימור לקוחות. 

 

ליצירת קשר:

אימון והדרכה לאנשי שימור תמיכה:
אנו מקיימים קורסים וסדנאות שימור לקוחות פנים ארגוניים לעובדים בארגונים חברות ועסקים. ההדרכה והסדנאות מותאמים לצורכי הארגון ואופי השרות והתמיכה הניתנים על ידו.

 

מטרת סדנאות ההדרכה והאימון היא להקנות לאנשי התמיכה והשימור ידע ומיומנויות לביצוע עבודתם והן כוללות:

  • סדנת שימור לקוחות לעובדים
  • הכשרת מנהלי מוקדי שרות ותמיכה ושימור לקוחות33260380_s
  • הדרכת אנשי תמיכה העובדים במיקור חוץ
  • הדרכת והכשרת עובדי תמיכה ומוקדי שרות
  • קורס לעובדי שימור לקוחות או תמיכה חדשים
  • הדרכת אנשי תמיכה ב- OUT SOURCE 
  • אימון אישי וליווי עובדי תמיכה ושימור במקום העבודה
  • הקמת מוקדי תמיכת לקוחות ושימור
  • סדנאות שימור לקוחות העשרה ורענון לעובדי שימור לקוחות טלפוני
  • סדנת תמיכה בטלפון (CALL CENTER)
  • אימון עובדי שימור לקוחות / תמיכה

 

ההדרכה והאימון מיועדים לעובדי שימור לקוחות ותמיכה מתפקידים שונים

  • עובדי שימור לקוחות ומוקדי שימור
  • עובדי תמיכה (מחשבים, תקשורת אינטרנט וכד')
  • עובדי מוקד תמיכה ושרות (CALL CENTER)
  •  עובדי תמיכת אינטרנט ו- HELP DESK
  • עובדי קשרי לקוחות ומכירה
  • עובדים היוצאים לקריאות שרות למתן תמיכה ללקוחות
  • עובדי תמיכה טלפונית
  • עובדי OUT SOURCE הנותנים תמיכה בבית הלקוח או עובדי תמיכה בתוך הארגון

 

בין נושאי האימון וההדרכה:
לעובדי שימור לקוחות: מיומנויות במענה יעיל, טיפול מוצלח בלקוחות כועסים, תקשורת והעברת מוצלחת של מסרים, התמודדות במצבי לחץ, התמודדות וטיול בטיפוסי לקוחות, כיצד לשמור על שביעות רצון לקוחות ועוד.
לעובדי תמיכה ייווספו נושאים כמו:  תמיכה מקצועית ככלי להעמקת מכירה ושימור לקוחות, טיפים למתן הדרכה יעילה  ועוד.