אימון הדרכת והקמת מוקד טלמרקטינג
הטלמרקטינג הנו כלי שכל עסק יכול להפעילו למכירות טלפוניות או תיאום פגישות (טלמיטינג). הטלמרקטינג נתפש כקל להפעלה לצורך מכירה או תיאום פגישות אבל, זה לא נכון. לתפעול ניהול והקמת מוקד מכירות טלפוניות או צוות טלמרקטינג קטן נדרשים לימוד מיומנות וידע בהקמה, גיוס, העסקת והדרכת צוות מכירות טלפוניות, מדידת תוצאות המכירות הטלפוניות ועוד. הקמת וניהול לא מקצועיים של מערך טלמרקטינג עלולים לגרום הפסדים ו"תשלום שכר לימוד" גבוה לעסק. לכך אנו מציעים את שרותינו המקצועיים בייעוץ, הקמת מוקד טלמרקטינג, ליווי, הדרכת עובדים והכשרה במסגרת  קורס טלמרקטינג או סדנת מכירות טלפוניות / תיאום פגישות.

 

 

ליצירת קשר:

הדרכת לימוד וקורסי טלמרקטינג

הדרכה, קורס טלמרקטינג וסדנאות לעובדי וצוותי טלמרקטינג

  • סדנת / קורס טלמרקטינג לעובדי מוקד מכירות טלפוניות
  • אימון במקום העבודה (מוקד) לעובדי טלמרקטינג
  • סדנאות לעובדים טלמרקטינג/ טלמיטינג לרענון והעשרה
  • קורס מכירות טלפוניות להדרכת עובדים חדשים בתפקיד (בנושא טלמרקטינג או טלמיטינג)
  • הדרכת וקורס טלמרקטינג ליועצי מכירה טלפונית
  • קורס מכירות טלפוניות ייעודי
  • קורס טלמרקטינג ואימון לעובדים העוברים הסבה
    למכירות טלפוניות
  • הדרכה וסדנאות למנהלי מוקד מכירות טלפוני (קורס/ סדנה
    לניהול מוקד מכירות טלפוניות)
  • קורס טלמרקטינג לראשי צוותים במוקדי מכירות טלפוניות
  • הדרכה סדנאות וקורסים לאחמ"שים במוקד מכירות טלפוניות
  • סדנאות מכירות טלפוניות בנושא ממוקד (כמו: סדנת
    טלמרקטינג לטיפול בהתנגדויות, סדנת ניהול מו"מ, סדנת שיטות מכירה טלפוניות, סדנת סגירת עסקה בטלפון)

                        

                             הסדנאות וקורס טלמרקטינג מתקיימים במקום העבודה (או במקום אחר לבחירת הארגון).

קורס או סדנת טלמרקטינג הם מעשיים וכוללים אימון ותרגול יישומי של המכירה בטלפון (או תיאום פגישה). הלימוד בקורס טלמרקטינג מותאם למוצרים / שירותים הנמכרים ע"י החברה (בהתאם להכנה הנערכת מראש). על פי הצרכים אנו מקיימים גם אימון טלמרקטינג אישי לעובדים במוקד.

                        

ליווי והקמת מוקד טלמרקטינג וצוותי מכירות טלפוניות:
הקמת מוקדי טלמרקטינג / טלמיטינג ובניית צוותי מכירות טלפוניות קטנים בארגונים, ייעוץ ליזמים בבניית והקמת מוקד טלמרקטינג (כולל בדיקת כדאיות, עלויות הקמה, תפעול הצוות ועוד), פתיחת מוקדי שירות לקוחות (CALL CENTER) ומרכזי הזמנות. ייעוץ בגיוס עובדים למוקדי מכירות טלפוניות בשלב פתיחת העסק וההקמה וליווי מוקדי טלמרקטינג כולל שימור ואימון העובדים לאורך זמן.

 

יעוץ בנושאי מכירות טלפוניות:
יעוץ בניהול מוקד טלמרקטינג - מכירות טלפוניות או תיאום פגישות, ייעוץ בבניית מערך הדרכה לעובדי מוקד מכירות (כגון קורס מכירות טלפוניות פנים ארגוני וסדנאות, תכניות קליטה אימון והכשרת עובדים חדשים או וויתיקים וכד'), תגמול, בניית תסריט שיחת טלמרקטינג, קביעת יעדים ומדידה לעובדי מכירות טלפוניות, ניהול כלכלי של מוקד טלמרקטינג, תמרוץ עובדים (תחרויות במוקד המכירות, מבצעים וכד') שיפור המכירות במוקד טלפוני, בצוע שינויים וייעול בעבודת מוקד טלפוני או בעבודת צוות מכירות טלפוניות.

 

גיוס ומיון עובדי טלמרקטינג / טלמיטינג:
בצוות רז מחלקה מיוחדת לגיוס ומיון עובדי טלמרקטינג בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ובמידת הצורך הכנת והכשרת העובדים במכירות טלפוניות או תיאום פגישות (טלמיטינג).

למאמרים בנושא טלמרקטינג ופתיחת והקמת טלמרקטינג היכנסו לדף מאמרים באתר